NASZA MISJA

„The House of Cheese” to marka sklepów a właściwie butików smaków z całej Europy. Misją marki jest przybliżenie kultury jedzenia i pasji do poznawania smaków innych kultur. Nasze ekskluzywne sklepy oferują najwyższej jakości sery, wędliny, makarony, oliwki, oliwy, wina i inne wyselekcjonowane wyroby z wielu europejskich krajów, takich jak Francja, Włochy, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Grecja, Anglia, Irlandia i Niemcy.

SKLEPY

Pierwszy sklep The House of Cheese został otwarty w 2012 roku w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornej. Obecnie działają 4 własne sklepy (Konstancin-Jeziorna, Galeria Mokotów Warszawa, Galeria Blue City Warszawa, Centrum Handlowe przy ul. Vogla w Warszawie Wilanów), a w trakcie procesu negocjacji i otwarć są kolejne 3 sklepy (2 własne i 1 w systemie franczyzowym). W Polsce jesteśmy wyłącznym dystrybutorem ponad 90% produktów dostępnych w naszych sklepach.

NASZYM PARTNEROM
OFERUJEMY

Gotowy
model biznesowy

Projekt aranżacji
i wizualizacji wnętrza

Specjalistyczne szkolenia
dla właściciela i personelu

Wsparcie marketingowe

Niski koszt inwestycji
wsparty ofertą finansowania

Szybki zwrot
z inwestycji

OCZEKIWANIA

Lokal o powierzchni
50-100m2

Lokalizacja na głównych
ulicach handlowych,
w centrach handlowych

KOSZTY

  • opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia)
  • min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowalnych)
  • opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto

WSPARCIE
NA KAŻDYM ETAPIE

Naszym Partnerom zapewniamy wsparcie, zarówno na początkowym etapie decyzyjnym, czyli wypracowanie modelu biznesowego dostosowanego do indywidualnych oczekiwań i możliwości Partnera (typu forma działalności, analiza lokalizacji, projektu aranżacji, szkolenia wstępne etc), jak i na etapie funkcjonowania sklepu poprzez bieżący kontakt i wsparcie marketingowo-sprzedażowe.

KROK PO KROKU

Przejdź z nami kilka kroków i otwórz swój własny sklep „The House of Cheese”

1. Zgłoszenie zainteresowania

2. Spotkanie weryfikujące i omówienie warunków franczyzy

3. Analiza lokalizacji/pomoc w pozyskaniu atrakcyjnej lokalizacji

4. Podpisanie umowy franczyzowej

5. Wykonanie projektu aranżacji i wizualizacji

6. Szkolenie personelu

7. Prace budowalne i aranżacyjne – przygotowanie sklepu według standardów „The House of Cheese”

8. Otwarcie sklepu

9. Wsparcie marketingowe i sprzedażowe