„The House of Cheese” to marka sklepów a właściwie butików smaków z całej Europy. Misją marki jest przybliżenie kultury jedzenia i pasji do poznawania smaków innych kultur. Nasze ekskluzywne sklepy oferują najwyższej jakości sery, wędliny, makarony, oliwki, oliwy, wina i inne wyselekcjonowane wyroby z wielu europejskich krajów, takich jak Francja, Włochy, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Grecja, Anglia, Irlandia i Niemcy.
NASZA MISJA
SKLEPY
Pierwszy sklep The House of Cheese został otwarty w 2012 roku w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornej. Obecnie działają 4 własne sklepy (Konstancin-Jeziorna, Galeria Mokotów Warszawa, Galeria Blue City Warszawa, Centrum Handlowe przy ul. Vogla w Warszawie Wilanów), a w trakcie procesu negocjacji i otwarć są kolejne 3 sklepy (2 własne i 1 w systemie franczyzowym). W Polsce jesteśmy wyłącznym dystrybutorem ponad 90% produktów dostępnych w naszych sklepach.
NASZYM PARTNEROM
OFERUJEMY
Gotowy
model biznesowy
Projekt aranżacji
i wizualizacji wnętrza
Specjalistyczne szkolenia
dla właściciela i personelu
Wsparcie marketingowe
Niski koszt inwestycji
wsparty ofertą finansowania
Szybki zwrot
z inwestycji
OCZEKIWANIA
Lokal o powierzchni
50-100m2
Lokalizacja na głównych
ulicach handlowych,
w centrach handlowych
KOSZTY
- opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia)
- min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowalnych)
- opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto
WSPARCIE
NA KAŻDYM ETAPIE
Naszym Partnerom zapewniamy wsparcie, zarówno na początkowym etapie decyzyjnym, czyli wypracowanie modelu biznesowego dostosowanego do indywidualnych oczekiwań i możliwości Partnera (typu forma działalności, analiza lokalizacji, projektu aranżacji, szkolenia wstępne etc), jak i na etapie funkcjonowania sklepu poprzez bieżący kontakt i wsparcie marketingowo-sprzedażowe.
KROK PO KROKU
Przejdź z nami kilka kroków i otwórz swój własny sklep „The House of Cheese”
1. Zgłoszenie zainteresowania
2. Spotkanie weryfikujące i omówienie warunków franczyzy
3. Analiza lokalizacji/pomoc w pozyskaniu atrakcyjnej lokalizacji
4. Podpisanie umowy franczyzowej
5. Wykonanie projektu aranżacji i wizualizacji
6. Szkolenie personelu
7. Prace budowalne i aranżacyjne – przygotowanie sklepu według standardów „The House of Cheese”
8. Otwarcie sklepu
9. Wsparcie marketingowe i sprzedażowe