„The House of Cheese” to marka sklepów a właściwie butików smaków z całej Europy. Misją marki jest przybliżenie kultury jedzenia i pasji do poznawania smaków innych kultur. Nasze ekskluzywne sklepy oferują najwyższej jakości sery, wędliny, makarony, oliwki, oliwy, wina i inne wyselekcjonowane wyroby z wielu europejskich krajów, takich jak Francja, Włochy, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Grecja, Anglia, Irlandia i Niemcy.
NASZA MISJA
SKLEPY
Pierwszy sklep The House of Cheese został otwarty w 2012 roku w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornej. Obecnie działają 4 własne sklepy (Konstancin-Jeziorna, Galeria Mokotów Warszawa, Galeria Blue City Warszawa, Centrum Handlowe przy ul. Vogla w Warszawie Wilanów), a w trakcie procesu negocjacji i otwarć są kolejne 3 sklepy (2 własne i 1 w systemie franczyzowym). W Polsce jesteśmy wyłącznym dystrybutorem ponad 90% produktów dostępnych w naszych sklepach.
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_1.jpg)
NASZYM PARTNEROM
OFERUJEMY
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_1.png)
Gotowy
model biznesowy
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_2.png)
Projekt aranżacji
i wizualizacji wnętrza
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_3.png)
Specjalistyczne szkolenia
dla właściciela i personelu
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_4.png)
Wsparcie marketingowe
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_5.png)
Niski koszt inwestycji
wsparty ofertą finansowania
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_6.png)
Szybki zwrot
z inwestycji
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_2.jpg)
OCZEKIWANIA
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_7.png)
Lokal o powierzchni
50-100m2
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_icon_8.png)
Lokalizacja na głównych
ulicach handlowych,
w centrach handlowych
KOSZTY
- opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia)
- min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowalnych)
- opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_3.jpg)
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_4.jpg)
WSPARCIE
NA KAŻDYM ETAPIE
Naszym Partnerom zapewniamy wsparcie, zarówno na początkowym etapie decyzyjnym, czyli wypracowanie modelu biznesowego dostosowanego do indywidualnych oczekiwań i możliwości Partnera (typu forma działalności, analiza lokalizacji, projektu aranżacji, szkolenia wstępne etc), jak i na etapie funkcjonowania sklepu poprzez bieżący kontakt i wsparcie marketingowo-sprzedażowe.
KROK PO KROKU
Przejdź z nami kilka kroków i otwórz swój własny sklep „The House of Cheese”
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_1.png)
1. Zgłoszenie zainteresowania
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_2.png)
2. Spotkanie weryfikujące i omówienie warunków franczyzy
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_3.png)
3. Analiza lokalizacji/pomoc w pozyskaniu atrakcyjnej lokalizacji
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_4.png)
4. Podpisanie umowy franczyzowej
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_5.png)
5. Wykonanie projektu aranżacji i wizualizacji
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_6.png)
6. Szkolenie personelu
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_7.png)
7. Prace budowalne i aranżacyjne – przygotowanie sklepu według standardów „The House of Cheese”
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_8.png)
8. Otwarcie sklepu
![](https://houseofcheese.pl/wp-content/uploads/2020/02/Franczyza_krok_9.png)
9. Wsparcie marketingowe i sprzedażowe